Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Σα χριστιανός ορθόδοξος σ'αυτή τη κενωνία ................. ..........εμάζεψε τα σέα του και πάει στον άγιο Τάφο

Όλα μαζί.
Αθώο Βατοπέδι και εκδρομή στον Άγιο Τάφο.Που βολικά βρίσκεται στο Ισραήλ.
Business as usual με καμουφλάζ.
Ο άθεος και θεομπαίχτης σταυροκοπιέται.




Σαν χριστιανός ορθόδοξος σ’ αυτή την κοινωνία

εβάλθηκα ρε μάγκες μου να κάνω λιτανεία


Εμάζεψα τα σέα μου κι ένα κομμάτι μαύρο
και ξεκινώ ρε μάγκες μου να πάω στον Άγιο Μάμα



Μπαίνω μέσα στην εκκλησιά στις στρογγυλές καμάρες
και αρχινώ τις τσιμπουκιές σαν να `τανε λαμπάδες



Μα ξάφνου ένας καλόγερος μου λέει κάνε πίσω
γιατί κι εγώ έχω σειρά τζούρα για να ρουφήξω



Νάσου κι ο αρχάγγελος με μια μεγάλη φούρια
απ’ τα ντουμάνια τα πολλά τον έπιασε η μαστούρα



Μου λέει άκου χριστιανέ δεν είναι αμαρτία
που μπήκες μες στην εκκλησιά να κάνεις λιτανεία





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου