Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Χρηστικά,δεμένα,μικρά και πολυτάξιδα

Πως να κουβαλάς ογκώδεις τόμους σε τσάντα, αυτοκίνητο, ταξιδιωτικό σάκκο? Και όλοι οι κλασσικοί που σ'αυτούς γυρνάμε με ακανόνιστη περιοδικότητα είναι μεγάλοι και βαρείς κυριολεκτικά.Σκέψου τον Παπαδιαμάντη απο τον ΔΟΜΟ,τα δημοτικά του Fauriel,το Σολωμό,τον Μπαλζάκ,ακόμη και τον Καβάφη των Αποστολίδη,κλπ
Σκέφτηκα ότι χρειαζόμουν κάποια έκδοση τους που να έχει ως βασικά χαρακτηριστικά τα χρηστικά
1-Μικρό σχήμα, max 11 x 17 cm
2-Ανθεκτικότητα σε καταπονήσεις,άρα καλή βιβλιοδεσία
3-Αισθητική
 και δευτερευόντως άλλα (πληρότητα,ποιότητα χαρτιού,φιλολογική επιμέλεια,σχόλια κλπ).
Κάποια είναι δεμένα εξ αρχής από τον εκδότη.Κάποια άλλα πανόδετα με λινό τα έδεσα με τα χεράκια μου,όταν κάναμε μαθήματα βιβλιοδεσίας με το φίλο μου το Στρατολάτη.Εγώ έμεινα στο πανί,αυτός έκανε και δέρμα.Και μου έκανε δώρο το δέσιμο με δέρμα στο πλέον αγαπημένο μου βιβλίο.Μέχρι και τη βαφή του δέρματος έκανε ο ίδιος.
Και κάθε φορά που τα κουβαλάω εντός και εκτός,θυμάμαι ότι τους χρωστάω σαν ευχαριστώ,μια μικρή αναφορά για τη συντροφία τους και τις αντοχές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου